

SZERETNÉ RENDSZERÉT JÓ KEZEKBEN TUDNI, ÉS EGY ÜGYFÉLKÖZPONTÚ CÉGRE BÍZNI?
Kérjen ajánlatot support szolgáltatásunkra!
Support tevékenységünk az alábbiakat takarja
-
Tanácsdás
-
Konzultáció
-
Helyszíni is távoli segítségnyújtás
-
A rendszer folyamatos fejlesztése
-
Lekérdezések, listák készítése
-
Jogszabályi változások követése
-
Oktatás
-
Karbantartási tevékenység
-
Felhasználói jogosultságok kezelése
Miért jó velünk dolgozni?
Ügyfélközpontú szemlélet
Hosszú távú együttműködésre törekszünk, ezért mindent megteszünk, hogy maximálisan elégedett lehessen a szolgáltatásunkkal, és másoknak is jó szívvel ajánlja cégünket.
Szakmai kompetencia
Munkatársaink sok éves, illetve több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a szakterületükön.
Online hibabejelentő (ticketing) rendszer
Online ticketing rendszerünkön keresztül a beküldött problémák azonnal az illetékes kollégához kerülnek, ami jelentősen felgyorsítja a problémamegoldást.
Személyre szabott, felhasználóbarát megoldások
Mi valóban azt a megoldást javasoljuk, amelyik a legideálisabb az Ön cége számára.
Dinamikus rendszerfejlesztés
Gyors reagálás a változó igényekre, jogszabályi változások gyors követése.
Folyamatos támogatás
Rendszeres kommunikáció
Megbízhatóság
Nagyfokú rugalmasság