support@3x.png

SZERETNÉ RENDSZERÉT JÓ KEZEKBEN TUDNI, ÉS EGY ÜGYFÉLKÖZPONTÚ CÉGRE BÍZNI? 

Kérjen ajánlatot support szolgáltatásunkra!

Support tevékenységünk az alábbiakat takarja

  • Tanácsdás

  • Konzultáció

  • Helyszíni is távoli segítségnyújtás

  • A rendszer folyamatos fejlesztése

  • Lekérdezések, listák készítése

  • Jogszabályi változások követése

  • Oktatás

  • Karbantartási tevékenység

  • Felhasználói jogosultságok kezelése

Miért jó velünk dolgozni?

​Ügyfélközpontú szemlélet

Hosszú távú együttműködésre törekszünk, ezért mindent megteszünk, hogy maximálisan elégedett lehessen a szolgáltatásunkkal, és másoknak is jó szívvel ajánlja cégünket.

Szakmai kompetencia

Munkatársaink sok éves, illetve több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a szakterületükön. 

Online hibabejelentő (ticketing) rendszer

Online ticketing rendszerünkön keresztül a beküldött problémák azonnal az illetékes kollégához kerülnek, ami jelentősen felgyorsítja a problémamegoldást.​

Személyre szabott, felhasználóbarát megoldások

Mi valóban azt a megoldást javasoljuk, amelyik a legideálisabb az Ön cége számára.

Dinamikus rendszerfejlesztés

Gyors reagálás a változó igényekre, jogszabályi változások gyors követése. 

Folyamatos támogatás

Rendszeres kommunikáció

Megbízhatóság

​Nagyfokú rugalmasság