

Cégünk 2002. szeptemberében alakult.
Elsődleges célunk az volt, hogy olyan szolgáltatási portfóliót hozzunk létre, mely partnereink igényeit szem előtt tartva kínál megoldást a mindennapi kihívásokra, ezzel kivezetve Őket az informatikai megoldások labirintusából.

TEVÉKENYSÉGEINK



Kezdetben informatikai rendszerek kiépítésével és rendszer-üzemeltetéssel foglalkoztunk, majd pár évvel később tevékenységünk kibővült a Microsoft ERP rendszerek bevezetésével, üzemeltetésével, támogatásával.
Az első ERP rendszer bevezetését 2004-ben végeztük, így mára már több, mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezünk ezen a területen.

Support tevékenységünket 2005-ben indítottuk, és hamarosan ez lett cégünk elsődleges tevékenysége.
Support szolgáltatásunk kapcsán számtalan cég üzleti folyamatait mértük fel, és sokuknak nyújtottunk javaslatot illetve megoldást a folyamatok optimalizálására, 2012-ben ebből indult üzleti tanácsadás szolgáltatásunk.




Reporting? Kontrolling?
Power BI adatvizualizáció és -elemzés?
Vegyük górcső alá, és ha kell, gondoljuk újra az üzleti folyamatokat (BPR), Találjuk meg cégében azt a benne szunnyadó többlet potenciált, amire talán nem is gondolt volna.
Miután feltérképeztük az üzleti folyamatokat és az eredményesség mérőpontjait, hadrendre fogható eszközökkel és optimalizált folyamtokkal tesszük hatékonyabbá vállalkozását, hogy a kiaknázatlan potenciál mérhető növekedésben realizálódjon.
A vállalatirányítási rendszerek bevezetésével, az egyre jobb nyilvántartó szoftverek megjelenésével egyre nagyobb adatmennyisége halmozódott fel a vállalatoknál, napjainkra az adat lett a cégek legnagyobb értéke. Ezeknek a hatalmas adatmennyiségeknek a hatékony elemzése, feldolgozása manapság a cégek sikerének kulcsa. Üzleti elemzés tevékenységünkkel ebben nyújtunk segítséget partnereinknek.
A Lan-Desk Kft. a kis cégek dinamizmusát és ügyfélközpontú szemléletét megőrizve a mai igényeknek megfelelő komplex megoldásokat tud nyújtani az elsősorban kis- és középvállalati szektorban dolgozó partnerei számára.