top of page
d365@3x.png

Segítünk megtalálni az Ön cégének legmegfelelőbb megoldást! 

Amennyiben Microsoft Dynamics rendszer bevezetésén gondolkozik, tanácsadás keretében felmérjük üzleti folyamatait, problémáit, segítünk kiválasztani az Ön cége számára legmegfelelőbb rendszert, és megrendelés esetén végrehajtjuk a teljes bevezetést, megtartjuk a szükséges oktatásokat, illetve vállaljuk a Dynamics rendszerek üzemeltetését, supportját, fejlesztését, jogszabály-követését is.

A megoldásokhoz szükséges licenceket és előfizetéseket is biztosítjuk cége számára kiegészítve akár Office365, vagy PowerBI előfizetéssel is.

Cégünk több mint 15 éve foglalkozik Dynamics rendszerek bevezetésével, oktatásával, üzemeltetésével, supportjával. 

small_business.jpg

KIS-ÉS KÖZEPES VÁLLALKOZÁSOKRA TERVEZVE

Microsoft Dynamics 365

Business Central

(Navision)

​Tegyen szert versenyelőnyre konkurenseivel szemben, korszerűsítse vállalat működését, növelje munkavállalói hatékonyságát, tegye átláthatóvá pénzügyi folyamatait,

 optimalizálja stratégiai folyamatait a Business Central segítségével! 

A Microsoft Dynamics 365 Business Central (a korábbi Navision utódja) egy komplex nemzetközi vállalatirányítási (ERP) megoldás, melyet kifejezetten a kis- és középvállalatok részére terveztek. Egy átfogó üzleti megoldás, mely összekapcsolja a vállalkozás pénzügyi, értékesítési, logisztikai és szolgáltatási területeit, ezáltal átláthatóbbá válik az üzletmenet, mely a gyors és megalapozott döntéshozatal alapja. 

A Business Central a partnerek igényeinek megfelelően testre szabható, egyszerűen bevezethető, a vállalat fejlődésének ütemében bővíthető, használata könnyen elsajátítható.

 

A Business Central gördülékenyen együttműködik az Office 365-tel is, ezáltal integráltan kezelheti mailjeit, naptárát és fájljait az üzleti adatokkal, így időt takaríthat meg, és fokozhatja a nyilvántartásai pontosságát.

A rendszer beépített Power BI támogatással rendelkezik, melynek segítségével könnyen megosztható informatív diagramokat és jelentéseket készíthet a fő teljesítménymutatókról.

A Dynamics 365 Business Central használatát a 10-250 alkalmazottal rendelkező cégek számára javasoljuk.

project.jpg

A HATÉKONYABB PROJEKT MENEDZSMENTÉRT

Hozza ki a legtöbbet projektjeiből! 

A Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation egy olyan platform, mely összeköti a dolgozókat, partnereket, folyamatokat, ezáltal segít hatékonyan nyomon követni, kezelni és teljesíteni a projektalapú szolgáltatásokat a projekt megtervezésétől a számlázásig.

 

A Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation segítségével az erőforrások és ráfordítások gyorsan és hatékonyan megtervezhetők, lebonyolíthatók és kontrollálhatók a projekt teljes életciklusa alatt.

Az alkalmazás az alábbi lehetőségeket nyújtja:

  • Projektek tervezése, becslések és munkaütemezések létrehozása

  • Projekt költségeinek és bevételének becslése és nyomon követése

  • Erőforrásigények előrejelzése folyamatban lévő projektek esetén

  • Projekt végrehajtásának és költségfelhasználásának nyomon követése

  • Árajánlat-készítés, árképzés és számlázás kezelése a projektekhez

  • Erőforrások hozzárendelése és kezelése

  • Jelentések és interaktív irányítópultok segítségével felügyelheti a fő teljesítménymutatókat a projektek sikerességéhez

Emellett a projektalapú munkák költségei felügyeletéhez és irányításához az egyéni tanácsadó egyszerűen adja meg és követi nyomon a projektidőt és költségeket mobil vagy webböngésző segítségével.

kiskereskedelem.jpg

KISKERESKEDŐKNEK TERVEZVE

Érjen el jobb eredményeket személyre szabott kommunikációval! Alakítson ki szorosabb kapcsolatot vásárlóival! Növelje vevői elégedettségét! 

A modern kiskereskedelem rendkívül összetett iparág, komplex kiskereskedelmi rendszer nélkül nehéz a cégeknek megállni a helyüket a piacon. 

A Microsoft Dynamics for Retail (a korábbi Dynamics RMS utódja) egy korszerű, felhő-központú, speciálisan kiskereskedők számára készült menedzsment megoldás, mely úgy lett kialakítva, hogy segítse a kiskereskedőket folyamataik optimalizálásában üzleti tevékenységük minden területén.

A Microsoft Dynamics 365 for Retail képes egyben kezelni az elektronikus és a bolti vásárlásokat, és a háttérfolyamatok műveleteit is, segítségével cége folyamatosan kiemelkedő élményt nyújthat vásárlói számára az üzletekben, az interneten, mobilon, és  az ügyfélszolgálaton keresztül.

Az alkalmazás az alábbi lehetőségeket nyújtja:

  • Kiskereskedelemre optimalizált rendelési és teljesítési funkciók

  • Integrált call-center 

  • Valós idejű termék-, ügyfél-, készlet- és rendelési nyilvántartás a megalapozott, gyors döntéshozatalhoz

  • Merchandising feladatok központosított kezelése

  • Termékek és az akciók központosított kezelése

  • Integrációs lehetőség más számviteli rendszerekkel.

nagyvallalat.jpg

KÖZEPES ÉS NAGYVÁLLALATOK SZÁMÁRA

Microsoft Dynamics 365

for Finance and Operations

(Dynamics AX)

Növelje cége hatékonyságát! Emelkedjen ki versenytársai közül! Kezelje a nagy adatmennyiséget könnyedén! Készítsen naprakész és pontos riportokat!  Kontrolláljon minden adatot és folyamatot!

A Microsoft Dynamics for Finance and Operations egy komplex, széleskörű funkcionalitással bíró globális vállalatirányítási (ERP) megoldás közép- és nagyvállalatok számára., mely összekapcsolja a vállalkozás pénzügyi, értékesítési, beszerzési, logisztikai, termelési, szolgáltatási területeit, ezáltal lehetővé válik a gyors, megalapozott döntéshozatal az üzleti tervek és a célkitűzések elérése érdekében. 

A Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations a partnerek igényeinek megfelelően testre szabható, kezelése felhasználóbarát, felhőből is elérhető, és valamennyi népszerű Microsoft termékkel (pl. Office 365, Power BI) összehangoltan működik.

  • Testre szabható rendszer

  • Fejleszthető platform

  • Átlátható adatok

  • Naprakész információk

  • Rugalmas megoldás

  • Hatékonyabb működést tesz lehetővé

  • Hosszútávú biztosíték cége növekedéséhez

marketing.jpg

A SIKERES MARKETINGÉRT

Növelje marketing-tevékenységének eredményességét! Használja ki maximálisan a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket! Nyerjen meg minél több ügyfelet hatékony marketing kampányokkal!

Napjainkban a marketing rendkívül gyorsan változik, újabbnál újabb módszerek és értékesítési csatornák jelennek meg. A közösségi hálózatok és a mobil internet világában gyors, gyakori és személyre szabott megjelenésekre van szükség, ami fokozott elvárásokat támaszt a marketing szakemberekkel szemben. 

A Microsoft Dynamics for Markting egy olyan marketingautomatizálási platform, melynek segítségével egyszerűen megtervezheti, kivitelezheti, nyomon követheti marketing kampányait és ezek eredményességét.

Az alkalmazás testre szabható, könnyen használható, együttműködik a Dynamics 365 Sales alkalmazással, és beépített üzleti intelligenciával rendelkezik.

 

Az alkalmazás az alábbi lehetőségeket nyújtja: 

  • Tetszetős e-mail-üzenetek és online tartalmak készítése testreszabható sablonokkal, intuitív, áthúzással működő tervezőeszközökkel

  • Interaktív úttervező az ügyfélutak tervezéséhez

  • Automatizált, többcsatornás kampányok készítése

  • Eseményszervezés, közzététel, online eseménywebhely létrehozása

  • Kampányok információinak nyilvántartása egy helyen

  • Könnyen elkészíthető felmérések

  • Felmérések eredményeinek feldolgozása

  • Potenciális ügyfelek felkutatása a LinkedIn-en 

  • Automatizált utánkövetés, eredmények mérése, marketinges megtérülési ráta (MROI) elemzése és dokumentálása

control.jpg

A HATÉKONY? TERVEZHETŐ SZERVIZ SZOLGÁLTATÁSÉRT

Növelje ügyfelei elégedettségét gyors, hatékony szerviz-szolgáltatással! Optimalizálja munkafolyamatait automatizált ütemezéssel! 

A Microsoft Dynamics 365 for Field Service egy olyan üzleti alkalmazás, mely a munkafolyamatok és az ütemezés automatizálásával segíti a szerviz-szolgáltatások optimalizálását és az ügyfelek telephelyén dolgozó szakemberek munkáját.

A Field Service alkalmazás az alábbi lehetőségeket kínálja:  

  • Nyilvántartások (partner, készlet, eszköz, szolgáltatási előzmények stb.)

  • Feladatütemezés

  • Útvonaltervezés

  • Kommunikációs eszközök a diszpécserekkel, a telephelyeken dolgozó munkatársakkal, az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz

  • Mobilalkalmazás a technikusok munkájának támogatására

  • Karbantartási szolgáltatások kezelése, automatikus ütemezése

  • Leltározási, beszerzési és visszaküldési funkciók 

  • Számlázási lehetőségek

  • Erőforrások tevékenységének nyomonkövetése

  • Jelentéskészítési lehetőség a fő teljesítménymutatókról

client_data.jpg

A HATÉKONYABB ÜGYFÉL-KAPCSOLATOKÉRT

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

(CRM)

Építsen ki szorosabb kapcsolatot ügyfeleivel! Kommunikáljon személyre szabottan! Erősítse vásárlói hűségét! Tegyen szert azonnali előnyökre az értékesítés területén!  Érjen el jobb teljesítményt, mint versenytársai!

A Microsoft Dynamics 365 for Customer Service egy modern ügyfélkapcsolati (CRM) megoldás, melynek segítségével személyre szabott szolgáltatás nyújtható a meglévő és jövőbeni ügyfelek részére, ezáltal fokozható az értékesítési és marketing tevékenység hatékonysága. A pozitív ügyfélélmény segítségével hosszú távon megőrizheti  ügyfeleit és cége jó hírnevét.

 

A Microsoft Dynamics 365 for Customer Service személyre szabható, könnyen elsajátítható, jól együttműködik az Office 365-tel. 

A Microsoft Dynamics 365 for Customer Service segítségével munkatársai, értékesítői, ügyfélszolgálati munkatársai bárhol, bármilyen eszközön egyszerűen elérhetnek minden, a kiváló ügyfélkapcsolat megteremtéséhez szükséges  információt, 

Előnyei:

  • Minőségi, személyre szabott szolgáltatás

  • Beépített közösségi eszöközök

  • Átlátható ügyfél-kapcsolatok 

  • Hatékonyabb értékesítés

  • Szorosabb kapcsolat az ügyfelekkel

team.png.jpg

A SIKERES CSAPATÉRT

Dolgozzon igazán hatékony csapattal! Találja meg a legjobb munkavállalókat, motiválja, és tartsa meg őket! Növelje cége teljesítményét lelkes, lojális alkalmazottakkal! 

Napjainkban a munkavállalók olyan cégnél dolgoznak szívesen, ahol megfelelő munkakörülmények között dolgozhatnak, lehetőségük van a fejlődésre, tanulásra, előrelépésre. 

A Microsoft Dynamics 365 for Talent egy olyan alkalmazás, melynek segítségével rendszerbe foglalhatja és nyomon követheti cége HR folyamatait a toborzástól a dolgozók megtartásához szükséges feladatokig.

A Microsoft Dynamics 365 Talent korszerűsíti a rutin nyilvántartási feladatokat, és a személyzettel kapcsolatos tevékenységeket. Személyre szabható és könnyen elsajátítható rendszer.

 

 Az alkalmazás az alábbi lehetőségeket nyújtja:

  • Interjúk automatikus ütemezése

  • A munkavállalói információk nyilvántartása

  • Munkavállalói kompetenciák kezelése

  • Teljesítmény ellenőrzése

  • Bérinformációk nyilvántartása

  • Munkavállalói juttatások kezlése

  • Munkavállalóknál lévő céges eszközök nyilvántartása

  • Szabadságolások nyomon követése

  • Szervezeti struktúra nyilvántartása

  • Kompenzációs tervek készítése

  • Kérdőivek, felmérések készítése, elemzése

  • Oktatások, képzések szervezése, és eredményességének elemzése

  • LinkedIn integráció

deal.jpg

A HATÉKONY ÉRTÉKESÍTÉSÉRT

Dolgozzon hatékonyabban ügyfeleivel!  Nyújtson magasabb szintű szolgáltatást! 

A Microsoft Dynamics for Sales egy modellvezérelt alkalmazás, mely végigkíséri ügyfelei teljes életútját. Segítségével  bárhonnan, bármikor elérheti az értékesítési és ügyféladatokat, magasabb színvonalon és gyorsabban szolgálhatja ki partnereit.  

A Microsoft Dynamics for Sales egy könnyen kezelhető és okos felület, mely lehetővé teszi az értékesítők számára, hogy erős kapcsolatokat építsenek ki az ügyfelekkel és megalapozott információk alapján cselekedjenek.

 

Az alkalmazás az alábbi lehetőségeket nyújta:

  • Ügyfelekhez köthető valamennyi tevékenység nyilvántartása egy helyen

  • Partnerek és kapcsolattartók nyomon követése

  • Eredmények valós idejű nyomon követése

  • Előzményadatokon és előrejelzéseken alapuló valós idejű elemzések készítésének lehetősége beépített Excel-funkcióval, előre elkészített sablonokkal

  • Megrendelések kezelése

  • Értékesítési marketinganyagok létrehozása

  • Emlékeztető funkció

bottom of page